Årets mest sålda sko hos Kimstore!

Publicerat den i .
Ingen kan väl ha undgått dessa vrålsnygga favoriter?
 
Har du ett par eller vill du ha? Kommentera gärna :)
 
 
Endast 599:- hos Kimstore
 

Joanna

Jag har nästan såna (a)


2012-12-10 @ 04:39:23
BLOGG: http://morbidyouth.blogg.se
Viktorija

Skulle lätt vilja ha dom! Funderade på köpa dom men som sagt ha inte råd haha.. min pojkvän bor i Piteå och jag i Ö-vik så alla pengarna bruka ta på resan till honom.
Skorna är grymt snygga och kan tänka mig att dom är mest sålda!


2012-12-10 @ 20:51:00
BLOGG: http://oktoberhimlen.tumblr.com
Annie

Jag skulle lätt kunna tänka mig att ha ett par sådana, hade då gett bort dom till min älskade syster eller behållit dom tills jag blivit lite större ;) de är grymt snygga och förstår att de är kimstores mest sålda skor då de är grymt snygga! Och just det att själva snörningens kant sitter på utsidan och är synlig och att tån är ganska rak där fram e liksom bara ett + i kanten, här har ni lyckats! Kram Annie <3

Svar: Vad kul att du gillar dom! :) Dom är verkligen jättefina <3
kimstore.blogg.se


2012-12-10 @ 22:06:29
BLOGG: http://annielife.blogg.se
Line

Hei, jeg er ei jente fra Norge. Jeg har veldig lyst på disse skoene, så det jeg lurer på er, blir dette stoppet i tollen?

Hadde vert flott med et svar raskest mulig, gjerne på email: [email protected]

Svar: Jag ska fråga Kim så hör jag av mig när jag vet! :)
kimstore.blogg.se


2012-12-11 @ 20:02:39

Kommentera inlägget här:

NAMN
E-POST
BLOGG

KOM IHÅG?
RSS 2.0