Fortsätt ställ frågor!

Publicerat den i .
Vad kul att fler och fler ställer frågor här i bloggen om Kimstore! Det är meningen! :)
Har ni funderingar om en viss produkt eller liknande så är det bara att fråga på!
Jag svarar så gott jag kan, och om jag inte kan svara på frågan så får jag fråga Kim :)
Svarar på alla frågor även om det tar lite tid ibland när jag måste kolla upp saken :)


Annie

Jag vill jättegärna köpa löshår, men jag har en krånglig färg, typ mellanbrunt med lite ljusa slingor, och jag vill gärna ha kimstores löshår, villken färg ska jag välja och hur ska jag avgöra villken som är "min" färg? Kram <3

Svar: Kan du ta en bild på ditt hår så man ser din färg så ska vi hjälpa dig att få till rätt färg :) Skicka bilden till [email protected]

Kram <3
kimstore.blogg.se


2012-12-14 @ 18:53:38
BLOGG: http://annielife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN
E-POST
BLOGG

KOM IHÅG?
RSS 2.0