Frisören idag

Publicerat den i .
Idag ska jag äntligen till frisören och klippa mig, gud vad dålig jag är på att göra det!
Ska bli så skönt att fräscha upp mitt hår! 

Vad roligt det var att åka till tandläkaren tidigt imorse, sitta och vänta en kvart,
och sen få reda på att jag ska dit 8 januari :) Haha, jag i ett nötskal.
Men fick faktiskt två mail, hade missat det andra med den nya tiden, så gick ju
efter vad som stod i det första.. Oh well, skönt att komma upp klockan 7 när man är ledig ;)

Nu måste jag fixa lite här hemma innan jag åker till frisören!



Amanda Andersson

Gör kimstore sammarbeten?
Snälla svara..
kram

Svar: Maila [email protected]! :) Vi gör samarbeten men inte med alla, så det bästa är att skicka iväg ett mail och berätta vad det är för samarbete du är intresserad av :)
kimstore.blogg.se


2012-12-20 @ 16:14:31
BLOGG: http://blogg.vk.se/mandish

Kommentera inlägget här:

NAMN
E-POST
BLOGG

KOM IHÅG?
RSS 2.0