Lördagspepp

Publicerat den i .
Under dagen kommer frågestuden upp här på bloggen, har tidsinställt den åt er.
Även vinnaren ska presenteras!

Nu ska jag börja göra iordning mig, funderar på om jag ska orka gå och sola,
men tror jag skippar det haha. Ikväll ska jag och min kompis Joanna åka till Finspång
och träffa våra vänner och gå på ett event som en av mina bästa kompisar ordnar,
ska bli sjukt kul! Kan mycket väl bli årets fest! Min kompis har till och med ordnat
så det går en buss hem till Norrköping vid 2 när Hugo Finspång stänger, underbart!

Nyhet på Kimstore!


Hörs senare <3

Annie

Shit vad du e duktig på att modellera! Bilderna gör så att man blir hur sugen som helst på att köpa kläderna! You go Girl! Hälsa Kim att hon driver ett fantastiskt företag!
kram <3

Svar: Tack snälla vad gullig du är! :) Jättekul att du gillar Kimstore, ska hälsa henne det! :) Kram <3
kimstore.blogg.se


2012-12-02 @ 22:19:29
BLOGG: http://annielife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN
E-POST
BLOGG

KOM IHÅG?
RSS 2.0