Lördag

Publicerat den i .
Hej på er! Vi hann inte lägga upp bilderna på vinnar-outfiten så dom kommer på måndag! :)

Hade en väldigt lyckad kväll igår med fina tjejer! Vi gick ut och dansade men blev sen för
trötta och hungriga och drog till Max och åt tills vi sprack :) Mötte sen upp pojkvännen och
drog på efterfest, en riktig helkväll blev det för min del. Kul! Känner mig ändå väldigt pigg
idag så det är ju skönt. 



Ska åka iväg till min pojkväns kompis strax och chilla lite (äta massa godis) och ikväll blir det spelning
med tre band.
Pusssssssss.

Julia Rosén

Hej Amanda! :)

Din webbshop är helt awesome älskar allt :)

Men min fråga är om man kan samarbeta med dig genom sin blogg?

Svar: Hej Julia! Har råkat missa din kommentar! :)
Vad roligt att du gillar Kimstore, men det är inte min webbshop, jag är bara modell och lite allt-i-allo, sköter bloggen tex.
Om du vill samarbeta med Kimstore råder jag dig till att maila dom. [email protected]

Kram
kimstore.blogg.se


2012-11-17 @ 19:32:59
BLOGG: http://juliarosen.blogg.se/
Julia Rosén

Okej :) tack för tipset!


2012-11-20 @ 21:04:35
BLOGG: http://juliarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN
E-POST
BLOGG

KOM IHÅG?
RSS 2.0