Vinnaren av tävlingen

Publicerat den i .
Det var jättesvårt att dra en vinnare för ni kom med jättebra tips allihopa! Några jag aldrig hade hört
innan så det är ju jätteroligt med nya tips! :) Jag har iallafall valt Sanna som vinnare i denna tävling!
Hennes tips som jag fastnade lite extra för var:

- Doppa nymålade naglar i iskallt vatten, så torkar det direkt och det blir blankare, och det som är utanför lossnar nästan direkt. 

Även hennes andra tips låter super!:

- Måla mönster med nagellack på en plastficka och vänta 3 timmar så blir det små nagelstickers att ha på naglarna. 

- Hårföna din ögonfransböjare för bätte resultat. Och sov med vasselin på ögonfransarna för längre & tjockare fransar. 

- Ställ in din ögonkräm eller ansikts kräm i kylen för att på morgonen smörja in dig under ögonen så försvinner dina påsar direkt. 

- Shampoonera 2 gånger istället för en gång så håller sig håret renare 2 dagar längre.

Grattis Sanna!
Du kommer att kontaktas via mail efter helgen :)

Inom kort kommer ni även få mina 5 bästa tips! :)

sanna hyvärinen

Åh vad kul :D Tack!


2012-10-26 @ 19:11:25
BLOGG: http://socosy.blogg.se/
Magdalena

Den skulle väl avslutas 11/11?

Svar: 11/11? Vart står det? :) Den senaste tävlingen avslutas imorgon, varje tävling pågår i en vecka.
kimstore.blogg.se


2012-11-05 @ 17:54:36
sanna hyvärinen

när får jag mailet? :)


2012-11-13 @ 06:58:56
BLOGG: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN
E-POST
BLOGG

KOM IHÅG?
RSS 2.0