Så mycket bättre

Publicerat den i .
Någon mer än jag som älskar programmet Så mycket bättre? Jag och min pojkvän brukar
bädda ner oss i soffan på söndagarna och titta på det på play (om vi inte kan se det på den vanliga
sändningstiden på lördagar). Det är riktigt duktiga musiker med och man inser verkligen hur duktiga
dom är när dom gör om låtar och man får veta mer om deras musikaliska bakgrund. Mina favoriter
den här säsongen är Miss Li, Darin och Uggla!

Mina 5 favoritlåtar så här långt:

Darin – Astrologen (En av mina favoritlåtar med Magnus Uggla och Darin gör den skitbra)

Magnus Uggla – Jag och min far (Så himla sorglig och fin låt att jag vill gråta en skvätt)

Miss Li – Här kommer natten (Så. Jävla. Bra. Gillar originalet med Pugh också nu när jag hört den!)

Darin – En apa som liknar dig (Gillar remixen. Blir glad av den!)

Miss Li – 1:a gången (Var svårt att komma fram till en femte. Men den här texten är så fin. Och hon gör om den så bra) 

Sitter och lyssnar igen om dom om och om igen nu haha, kommer väl tröttna på dom snart :)
Ska göra iordning nattmackor strax, sen blir det film och ostbågar!


Kommentera inlägget här:

NAMN
E-POST
BLOGG

KOM IHÅG?
RSS 2.0