Mobilskal

Publicerat den i .
Hej på er. Hoppas ni mår bra!
Min mobil blev stulen i helgen så jag har deppat lite, men nu är den spärrad, jag har en tillfällig
telefon och ska få ut en ny på försäkringen. 


När jag får min nya telefon ska jag köpa mig ett nytt skal!

Kanske någon av de här? 





 
Från Fyndiq.se

Eller någon av de här?



Från 24.se




Ida

jag hade valt det rosa med nitarna, om jag nu haft en iPhone. så den tycker jag du borde välja! :)
synd bara att det inte finns så snygga till Samsung s3, inte vad jag sett iaf.


2012-12-05 @ 16:48:05
BLOGG: http://beepmybeep.blogg.se
Natalie

Hej, frakten på fyndig.se kostar det frakt för varje vara, eller en och samma frakt för alla varor?

Svar: Hej! Det är en och samma frakt på alla varor man köper, det är jag nästan hundra på :) Vore väldigt märkligt annars! Du ser nog vad den frakten blir om du lägger allt du vill ha i varukorgen och sen går till kassan :)
kimstore.blogg.se


2012-12-11 @ 21:55:58

Kommentera inlägget här:

NAMN
E-POST
BLOGG

KOM IHÅG?
RSS 2.0