Tyck till om Kimstore-bloggen!

Publicerat den i .
God kväll på er. Hoppas ni har haft en bra dag. 
Nu har den här bloggen funnits ett par veckor och jag skulle vilja höra vad ni vill att bloggen ska
innehålla. Vad tycker ni att jag ska skriva om? Ska jag bli mer personlig och skriva om min vardag
men ändå fortsätta tipsa, ge rabatter och göra tävlingar för Kimstore, vad tycker ni? Liksom som en 
"vanlig" blogg, men Kimstore-inriktad :)

Vore jättetacksam om ni kunde komma med lite respons så jag vet vad ni tycker! :)

 


Skriv gärna om ni skulle vilja ha en frågestund till exempel! :) Kanske både om vem jag är och frågor om
Kimstore?



Anonym

hej! jag läser den här bloggen 24/7. men det hade varit kul om du skrev om dig själv med! :)


2012-11-08 @ 21:12:38

Kommentera inlägget här:

NAMN
E-POST
BLOGG

KOM IHÅG?
RSS 2.0