BEACH 2013

Publicerat den i .
Innan vi vet ordet av så är sommaren här! Så varför inte förberede sig och köpa en snygg bikini?
Vi har massor av fina bikinins i härliga färger och mönster! 


Ni hittar alla bikinis här! De kostar 249:- och både över- och underdel ingår!

Matilda Andersson

Hejsan! Jag har en fråga om den linegröna bikinin kommer att komma in igen? Hade hemskt gärna vilja ha en just sån nämnligen, och hann inte beställa den innan den va borta..
Vill gärna svar, //Matilda

Svar: Hej!
Jag är inte säker men jag tror faktiskt det! :)
kimstore.blogg.se


2013-05-03 @ 21:39:42
Jaqueline

Vänstra!! Gillar den verkligen.


2013-05-03 @ 22:24:30
BLOGG: http://jaquelinen.blogg.se/
Jessica

Hej!
Så sjukt snygga bikinis, funderar på att beställa en! Men först vill jag fråga om överdelarna.
Vet inte riktigt hur jag ska förklara men den krullar väl inte ihop sig, utan den sitter kvar över bysten? Haha, shit vad det var svårt att förklara. Vi får se om du förstår!

Mvh, Jessica :)

Svar: Hej!
Tror jag förstår hur du menar, det är dock svårt att svara på då jag inte provat någon personligen. Det ska inte vara något problem, då de ska passa de flesta och sitta jättebra! Vi har aldrig hört att någon har sagt att det blir så iallafall! :) Du har alltid två veckors ångerrätt så om bikinin inte skulle passa får du skicka tillbaka den! :) Kram
kimstore.blogg.se


2013-05-06 @ 12:28:08
BLOGG: http://jessicakurzeja.blogg.se
Caroline

Hej, såg ert erbjudande med lets deal där det står att man får 50 % osv. Jag undrar om man måste göra två beställningar från eran hemsida om man vill ha rabatt på två bikinis? och blir det då 59 kr i frakt på båda beställningarna? (Det står även på letsdeal.se att det kostar 49 kr i frakt för att få länken alltså blir 2 länkar 98 kr.

Slutsumman för allt, om jag förstår det rätt, blir alltså 149+49+59= 257 kr för en bikini? Det skiljer ca 60 kr alltså om man inte skulle haft erbjudandet?

Förlåt om det låter lite bittert inlägget men man blir nästan alltid lurad på sånt här..

Svar: Hej Caroline!
Man behöver inte betala frakten två gånger, utan det blir 59 kronor.
Om man skulle betala dubbla frakt skulle det ju bli 49+49 och inte 49+59 :) Och skillnaden skulle inte heller vara 60 kronor då du fortfarande betalar frakt utan deal eller ej :) Så svar på din fråga blir alltså att du får köpa två bikinis för 149 kronor styck samt en fraktavgift på 59 kronor vilket blir 357, priset du skulle betalat för en bikini! :)

Kram Amanda
kimstore.blogg.se


2013-05-22 @ 11:53:39

Kommentera inlägget här:

NAMN
E-POST
BLOGG

KOM IHÅG?
RSS 2.0