Vinnare bikinitävlingen!

Publicerat den i .
Då var det dags att presentera vinnaren i bikinitävlingen! Ni var sjukt många som tävlade,
över 200! Jätteroligt tycker jag! :)

Vinnaren är: Daniella Guttke! Stort grattis till din USA-bikini! Maila oss på [email protected] och
skriv din adress så skickar vi bikinin till dig! :)



Idag eller imorgon kommer även en annan rolig tävling upp, så håll utkik! :)

Anonym

Hej Amanda! Äger en blogg med 12.000 läsare per dag. Har erfarenhet av modellning! Köper många bikinis av er och såklart många kläder! Skulle vara en stor och kul chans att vara modell för kimstore! Skulle sköta fotningen såklart! Mejla gärna mig


2013-02-20 @ 13:50:24
Anonym

[email protected]


2013-02-20 @ 13:51:06
Daniella Guttke

OMG OMG ÅHHH ÄR SKITGLAD !
Tack så fruktansvärt mycket älskar den !
Kram!

Svar: Vad roligt att göra dig glad! Maila Kimstore så skickar vi din bikini. Kram
kimstore.blogg.se


2013-02-20 @ 15:10:14
Hanna Henrikson

Hej amanda!

Är en tjej med flera tusen besökare per dag på min blogg. Driver en av sveriges största blogg. Har många kontakter bara idag, har utbilning inom modell jobb. Min fråga är då om jag skulle kunna få vara er modell. Stå självklart för fotandet och köper in bkíkinin eller klädes plagget själv! I så fall mejla mig på [email protected] eller så svarar du ja eller nej här. Kolla denna blogg varje dag så jag kommer se svaret!

Massa kramar/ Hanna

Svar: Hej! Just nu är inte en modell aktuell, men vi söker däremot en bikinimodell! Skicka bilder på dig själv till [email protected] och berätta lite om dig själv. Fotningen sker i Norrköping så du måste kunna ta dig hit över dagen. Kram
kimstore.blogg.se


2013-02-20 @ 18:47:05
Hanna

Har mejlat nu :)

Svar: Hej Hanna. Tyvärr måste man vara 16 år för att vara vår bikinimodell, glömde skriva det förut!
kimstore.blogg.se


2013-02-21 @ 12:42:43
BLOGG: http://hannahenrikson.blogg.se/
Hanna Henrikson

Varför då? Nellie berntsson (nellieberntsson.se) är ju bara 12

Svar: Nellie Berntsson har aldrig varit vår bikinimodell. Hon fotade sig själv i en bikini från oss. Vi söker nu en modell som ska fotas i alla våra bikinis som ska användas på webbshoppen. Vi vill inte ha för unga modeller, så därför satte vi en åldersgräns på 16 år.
kimstore.blogg.se


2013-02-21 @ 13:31:20
Hanna Henrikson

Jo det vet jag att Nellie fotades av sin syster! Men hon är ju ändå sponsrad. Fick hon lov för er att fotas i eran bikini för hon skriver på sin blogg att hon e sposrad av er! Aja. Skulle iaf väldigt gärna bli ''Sponsrad'' av er :)

Svar: Att vara sponsrad är en helt annan sak än att vara modell. Vi söker inte någon att sponsra, vi söker en bikinimodell som ska komma hit över en dag och fotograferas i våra bikinis. Sen får ju såklart vem som helst fota sig själv i våra bikinis och lägga upp på sin blogg till exempel. Det är jättemånga som vill bli sponsrade av Kimstore och vi får flera mail varje dag om det, och har man en blogg vi tycker är intressant och framför allt många besökare hör vi av oss.
kimstore.blogg.se


2013-02-21 @ 13:44:41
BLOGG: http://hannahenrikson.blogg.se/
Hanna Henrikson

Aha okej! Jag har bara bloggat i några månader men fick besöksrekord igår! Och just då söker sponsring! Har över det man ska ha om man ska bli sponsrad! Jag sökte sponsring förut men jag hade för lite besökare. Men nu har jag relativt många. Jag förstår att ni får sånna här frågor varje dag men jag skulle så gärna bli sponrad av er! Jag lovar att göra så MYCKET reklam på min blogg av er! kram!

Svar: Om du är aktuell kommer du få svar på ditt mail, annars är du tyvärr inte aktuell för ett samarbete. Kram
kimstore.blogg.se


2013-02-21 @ 13:54:58
BLOGG: http://hannahenrikson.blogg.se/
Hanna Henrikson

Aktuell? :)

Svar: Aktuell för ett samarbete/sponsring.
kimstore.blogg.se


2013-02-21 @ 14:03:08
BLOGG: http://hannahenrikson.blogg.se/
Hanna Henrikson

Aha okej! :)

Så om ni svarar är jag aktuell?


2013-02-21 @ 14:07:20
BLOGG: http://hannahenrikson.blogg.se/
Kaffehörnan

Grattis från mig


2013-02-22 @ 19:00:45
BLOGG: http://www.kaffehornan.se
Ida

Hej finns det någon kimstore affär eller finns kimstore bara på internet?


2013-02-24 @ 15:24:22
BLOGG: http://stylebyidas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN
E-POST
BLOGG

KOM IHÅG?
RSS 2.0