SKOREA!

Publicerat den i Övrigt.
Nu har vi startat en galen skorea med snygga höstskor till otroliga priser! Mellan 99 kr och 199 kr är 
priset så skynda in och fynda innan de tar slut! Perfekt att köpa inför hösten.

Ni hittar skorna HÄR.
 

Sofia

Hejsan!
Kollade in på Kimstore och guuuud vilka fina produkter! Blev helt störtkär i era bikinis, så ska ta och beställa två :D
Men undrar om man får med axelband? Och om de sitter kvar där de ska om man inte har dem?
Tacksam för svar :D
Kram på dig!

Svar: Hej! Här kommer ett lite sent svar! Det är inte några axelremmar men överdelen sitter på plats ändå! :) Du justerar i ryggen hur du vill att överdelen ska sitta. Kram!
kimstore.blogg.se


2013-07-14 @ 20:44:54
BLOGG: http://sofiaronvall.blogg.se
Nelly

Hejhej, jag är en tjej på snart 13 år, jag driver en blogg på portalen blogg.se. min blogg har runt 60-70 läsare dagligen kika gärna in på den. http://nellsansliv.blogg.se. Någonting jag är riktigt insperarad av är mode, smink och bara allmänt skönhet och allt som har med det att göra. Jag sattsar på min blogg till 110% och undrar nu om ni vill göra något slags sammarbete med mej. :) Te.x att ni skickar någonting litet till mej och jag visar upp den i en video som jag lägger ut på bloggen. och skriver ett inlägg om vad jag tycker om erat företag. och under min profil så kommer det finnas en länkning till eran hemsida så alla mina läsare lätt kommer in på den. :)

stora sommar kramar ~nelly~

Svar: Hej Nelly! För att samarbeta med oss krävs att man har minst 5000 läsare om dagen för att produkterna vi ger bort gratis ska nå ut till mycket människor. Vi har tyvärr inte möjlighet att samarbeta med mindre bloggar då det bara resulterar i att vi skänker bort våra produkter :) Kram
kimstore.blogg.se


2013-07-24 @ 19:17:03
BLOGG: http://nellsansliv.blogg.se
Annie

Hejsan! Jag beställde ett par skor från er hemsida, närmare bestämmt khloe Boots. Och efter att ha väntat i cirka 2 veckor får vi ett mejl om att dem var slut. Jag har alltså gått i 2 veckor och längtat och längtat efter att mina stövlar ska komma, och sen är dem slut. Tycker det är dåligt av er att det tar så lång tid att skicka iväg mejlet om att dom är slut.
Första gången jag beställer från er och blev tyvärr väldigt besviken!

Svar: Hej Annie! Vad jag ser så var det inte två veckor utan drygt en vecka, men såklart jättetråkigt ändå. Men som vi skrev så var det ett lagerstatusfel och det var därför det dröjde. Tyvärr händer det ibland och det är såklart inget roligt alls. Ha en bra dag. Kram Amanda
kimstore.blogg.se


2013-08-02 @ 11:32:51
BLOGG: http://annielife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN
E-POST
BLOGG

KOM IHÅG?
RSS 2.0