DAGENS INSPO

Publicerat den i Dagens outfit.






Tröja, skor, väska och axeldekoration från Kimstore.se

Sofia

Hej, visste inte riktigt var jag skulle fråga. Men vad är det för skillnad på http://www.kimstore.se/badklader/twisted-bikini-96.html#addedtocart och http://www.kimstore.se/badklader/twisted-american-flag.html ? Tacksam för svar :)


2013-03-07 @ 17:19:43
14-åring

kommer era bikinis passa mig? Har typ 70A i bh och xs i bikiniunderdelar. tror du dom passar mig?
svara gärna snabbt, tänkte nog köpa 3-4 stycken :)

Svar: Hej! :)
Ja det är jag nästan säker på, trosorna knyter man i sidorna så de passar garanterat, överdelen knyter man i ryggen för att justera storleken, det är inga inlägg i, bara som ett "skydd" eller vad man ska kalla det! Du har ju även en bytesrätt på 14 dagar om den inte passar! :) Kram
kimstore.blogg.se


2013-03-08 @ 18:46:18
sofia

skulle ni inte kunna börja sälja acne killer masken?? skulle säkert bli en stor säljare:)

Svar: Vi ska absolut kolla upp det :) Kram
kimstore.blogg.se


2013-03-12 @ 16:31:29
Sofia

Kan ni svara på min fråga där uppe?:) Känns lite onödigt att köpa den för 279 om dom är exakt likadana. Kram

Svar: Hej. Nej de är inte likadana, det är nyanserna som skiljer dem åt. Den för 279 är mer åt det mörka hållet, marinblå och mörkare röd medan den för 79 är ljusare och klarare i färgerna. Det är lite skillnad på materialet också :)
kimstore.blogg.se


2013-03-14 @ 15:37:51

Kommentera inlägget här:

NAMN
E-POST
BLOGG

KOM IHÅG?
RSS 2.0