Polka dot pink!

Publicerat den i .
Vad tycker ni om denna härliga bikini?
 
 

▲Sarah

kommer ni att få in sånna vita triangel bikinis med "volanger" eller vad man nu ska kalla det?? Vet att jag redan fått svar för länge sedan, men vill veta om ni får in det elle inte. Skulle man kunna få se hur den ser ut på en modell?? För jag vill veta hur den ser ut när man har på sig den :)

Svar: Jag tror faktiskt inte det men kan fråga för säkerthets skull :)
kimstore.blogg.se


2013-03-14 @ 21:15:15
BLOGG: http://sarahss.blogg.se
juliaglimso

oj! nu såg jag att jag var här! hihi
bara att höra av er när ni vill fota nästa gång! det var jättekul och det var jättemånga som frågade mig vart min nya bikini var ifrån! hihi!
din blogg är jättefin amanda! kram!

Svar: Vad roligt att höra! :) Vi hör av oss när det är dags, jag vet inte riktigt när :) Tack så mycket! Kramar
kimstore.blogg.se


2013-03-28 @ 19:19:18
BLOGG: http://juliaglimso.se

Kommentera inlägget här:

NAMN
E-POST
BLOGG

KOM IHÅG?
RSS 2.0