Återfunnen Lashtoniic!

Publicerat den i .

Är det inte sjukt hur saker man letar efter jättelänge och överallt kommer fram när man letar efter något annat?

Häromdagen letade jag efter min gamla telefon så jag kunde använda den nu när min blivit stulen. Men istället för den hittade jag min Lashtoniic som har varit borta i över en månad! Hann inte ens använda den innan den försvann haha. Men nu hittade jag den äntligen!! Så ska börja använda den ikväll! Har ju bara hört positiva saker om den så ska bli kul att äntligen kunna prova den själv!

Kommer även ha den på ögonbrynen för att få fylligare bryn, har hört att det funkar jättebra! :)

Lovar att berätta för er hur det funkar för mig om ett par veckor! :)

För er som vill prova finns den på Kimstore.se för bara 169 kronor!



Kommentera inlägget här:

NAMN
E-POST
BLOGG

KOM IHÅG?
RSS 2.0