Mina julklappstips

Publicerat den i .






Tänkte ge er lite julklappstips nu när julen börjar närma sig! :)



Victoria's Secret Body Lotion - Vanilla Lace
Helt underbara krämer! Denna doftar söt vanilj. Finns även andra dofter att välja på.169:-
Passar till: Jag vet att iallafall min mamma, precis som jag, älskar body lotions
så därför tycker jag att detta är en perfekt julklapp till mammor! 



Bh med nitar
Den populära nitbh:n! Finns i flera olika modeller! Hitta din favorit. 279:-
Passar till: Perfekta julklappen till syrran eller bästa kompisen!

Dödskallearmband i guld och svart läder.
Helrätt och snyggt! 99:-
Passar till: Även här, syrran eller bästa kompisen.


Läppglans med hjärta
Gulligt och tuggummidoftande läppglans i flera färger. Även det lilla hjärtat
innehåller läppglans. 69:-
Passar till: Alla egentligen! Men varför inte lillasyrran?


Presentkort
Alltid ett säkert kort när det kommer till julklappar. Välj mellan 100, 200, 300, 500
eller 1000 kronor och ge bort det till någon du tycker om. 
Passar till: ALLA!



Ida

Hej! Jag har en fråga angående dessa skor: http://www.kimstore.se/skor-1/boots-15.html
Är det lårhög modell eller slutar de under knäna?
Kram :)

Svar: Hej! De slutar strax under knäna, eller 37 cm är dem! :)Kramar
kimstore.blogg.se


2012-12-11 @ 12:19:22

Kommentera inlägget här:

NAMN
E-POST
BLOGG

KOM IHÅG?
RSS 2.0