Hos Joanna

Publicerat den i .
Är fortfarande hemma hos Joanna, kollar just nu på när hon och hennes pojkvän spelar tv-spel.
Har aldrig fastnat för det själv. Kanske för att jag är så dålig haha. Joanna försökte lära mig
för ett par månader sen, då var det faktiskt rätt kul! Men svåååårt.

Vi såg på Grave Encounters 2 förut, inget att hänga i gran direkt. Visst var den läskig och så,
men storyn höll inte riktigt enligt mig. Men tåls att se iallafall! :)

Om en stund blir jag hämtad av min pojkvän som är och tränar fotboll. Får se om jag orkar
ta ett bad när vi kommer hem, har lite ont i nacken så det vore ju skönt. 

För er som undrar ska vi fota vinnar-outfiten (som ni kunde tävla om på Facebook) på fredag! :)
Sen ska jag även prova på caviar-manikyr som kommer upp på shoppen inom kort, spännande va? :)
 

Joannas dotter, och min älskade guddotter Freja, snart två månader <3
Var faktiskt med på förlossningen när hon föddes! Kanske skriver om det någon dag,
vore fint att skriva ned det och ha som minne.


Kram på er <3



Kommentera inlägget här:

NAMN
E-POST
BLOGG

KOM IHÅG?
RSS 2.0