LONG TIME NO SEE

Publicerat den i Övrigt.
Hej på er!

Det var längesen vi skrev här, vi har haft fokus på Instagram och Facebook men
tänkte att det var dags att ägna lite tid åt våra kära blogg också! 

Idag får vi hit två tjejer på intervju angående vår praktikplats. (Intresserad? Gå in på vår Facebooksida
och läs mer!). Det ska bli otroligt spännande, har även en intervju imorgon och några nästa vecka.
Vi är väldigt sugna på att ta in en till medarbetare och hoppas att vi hittar den rätta! Isåfall blir det
en anställning efter praktiken! :) Den kommer isåfall att börja som ett vikariat för mig, Amanda, 
då jag ska få bebis i feburari och då kommer att vara mammaledig. Men jag känner på mig att det kommer
bli svårt att vara helt borta från Kimstore så jag kommer vara med på ett eller annat sätt :)

Dagen idag kommer alltså att ägnas åt att intervjua eventuella praktikanter, men där emellan
ska vi även klämma in orderpaketering, städning (måste gå ner och slänga skräpet från alla
kartonger i fick igår!) samt våra dagliga rutiner :) Vi kommer även att göra ett stort inköp i veckan
inför hösten så ni får gärna lämna förslag här! Allt ifrån kläder till smycken! Hit us! :)


Den här tröjan gillar jag! Men vad tycker ni? Hiss eller diss på den? Ska vi köpa in den?



Malin - Fett med smaker ♥

Jag blev dökär i tröjan direkt. in med den! :D


2013-08-21 @ 11:08:14
BLOGG: http://fettmedsmaker.blogg.se
Hanna

HISS!!! Skitsnygg :)


2013-08-21 @ 15:12:54
:)

JA!


2013-08-21 @ 17:32:27
Tova

Hiss definitivt! Tveka inte en sekund till, köp in den!


2013-08-21 @ 17:59:37
Tova

Hiss definitivt! Tveka inte en sekund till, köp in den!


2013-08-21 @ 17:59:37
Anna | Lauana

HISS!


2013-08-22 @ 19:28:06
BLOGG: http://lauana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN
E-POST
BLOGG

KOM IHÅG?
RSS 2.0